Wil je de bestelde goederen op een bepaalde dag geleverd hebben dan kunt je dat bij de optie “opmerkingen” kenbaar maken.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar onze klantenservice.
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Annuleren kan alleen als het geen “op maat” besteld product is en je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m kosteloos retourneren met een retourlabel welke je bij de klantenservice aan kunt vragen. Het enige wat je dan nog moet doen is het pakket afgeven bij het dichtst bijzijnde Parcelshop.
Voor 12:00 besteld is de volgende dag bezorgd mits het product op voorraad is.
Producten die op maat worden gemaakt hebben een langere levertijd (+/- 5 werkdagen)
Indien deze levertijd afwijkt houden we u hiervan op de hoogte.